Subject: FW: Kooskõlastus 25.10.2024 nr 7.1-2/24/18242-2_TRAM_14.05.2025
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 11:16:38 +0300

From: Jaanus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 16, 2025 10:35 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ed: Kooskõlastus 25.10.2024 nr 7.1-2/24/18242-2_TRAM_14.05.2025

Tere

Tegin teostuse järgi projekti muudatuse ning servituudi plaani muudatuse.
Palun siis kooskõlastust mille alusel maaleping muuta.

Tervitustega

Jaanus Kaldoja

5534119

Saatja: Ivan Vikman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Wednesday, 14 May 2025 14:52
Adressaat: Jaanus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Fwd: Kooskõlastus 25.10.2024 nr 7.1-2/24/18242-2_TRAM_14.05.2025

Saadetud telefonist

Begin forwarded message:

From: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 14. May 2025 at 13:35:40 GMT+3
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Kooskõlastus 25.10.2024 nr 7.1-2/24/18242-2_TRAM_14.05.2025

Ivan Vikman

+372 5645 1937

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Firstel Group OÜ

Kommenteerin, vastan Teile allpool “rohelisega”

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Ivan Vikman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 12, 2025 9:25 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject: Kooskõlastus 25.10.2024 nr 7.1-2/24/18242-2

Tere,

Olete kooskõlastanud „Elektripaigaldiste projekti nr 24-168_LC2367 
kooskõlastus riigitee nr 13111 maaüksuste piires ja tee kaitsevööndis Kuru 
külas Ida-Virumaal“

Oleme jõudmas Elektrilevile antud objekti valmimiseni. Tööde käigus on kõik 
sujunud ladusalt, kuid valminud trassi geodeetilise mõõdistamise käigus 
ilmnes, et trassi tegelik asukoht ei vasta projektis ette nähtule.

Kahtlustame, et maaomanik on omavoliliselt muutnud tähistusvaiade asukohta, 
nihutades need eemale oma kinnistult. Tõenäoliselt peab ta ekslikult suuri 
kive oma maa piiride osaks.

Selline pahatahtlik tähiste ümbertõstmine on meie ettevõttes viimati aset 
leidnud rohkem kui kümme aastat tagasi, mistõttu ei osanud me olukorda 
esialgu sellise nurga alt vaadata.

Manuses on teostusjoonis koos projektikohase plaaniga.

Küsimused:

1.	Kas sarnaseid olukordi on varem ette tulnud ning kuidas on neid 
lahendatud? – on tulnud ette ehitaja poolseid möödaehitamisi (hooletus“, 
kuid selliseid põhjendusi, et keegi kolmas maha märgitud trasse muudab ei 
ole olnud
2.	Kas on võimalik valminud töö sellisel kujul vastu võtta, näiteks 
projektimuudatuse või maa kasutamise kokkuleppe (nt servituudi) sõlmimise 
kaudu? – eeldame, et Teie toodud põhjendus vastab tõele. Seega otsest 
vajadust projektikohaselt ümber ehitada ei näe (ehkki teemaa kasutusala 
kitseneb). Seega vormistage palun projekti muudatus koos uute IKÕ plaanidega 
ning saatke kogu projekt, seletuskiri, plaanid jne  (allkirjastatult) uuesti 
kooskõlastamisele, tuleb ju ümber vormistada ka IKÕ lepingud.

Ivan Vikman

+372 5645 1937

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Firstel Group OÜ

Sepa 15G Tartu ESTONIA

 <tel:+3727679999> Tel:+3727679999

 <http://www.firstel.ee/> www.firstel.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.